هنر بدنسازی

در این وبلاگ سعی دارم تا به بدنسازی از دریچه‌ی دیگری یعنی (هنر) نگاه کنم

هنر بدنسازی

در این وبلاگ سعی دارم تا به بدنسازی از دریچه‌ی دیگری یعنی (هنر) نگاه کنم

بنر جنجالی زنجان جمع آوری شد

به گزارش روزنامه ایران : در پی تذکرات مردم متدین زنجان، بنر جنجالی برپاشده مقابل مسجد شهید آیت‌الله دستغیب این شهر پایین کشیده شد.

نحوه طراحی این بنر با عکسی از رهبر انقلاب طوری بود که بیننده در نگاه اول تصور می‌کند جمله‌ای که نوشته شده، از مقام معظم رهبری است.و مسافرانی که بلیط زنجان به مشهد را خریداری کردند بسیار ناراحت شدند. در حالی که این طور نبوده و محتوای این بنر، توسط فردی در پایگاه بسیج ۹ شهید دستغیب زنجان چاپ و نصب شده است. و این به گونه ای است که خبر آن تا مشهد هم راه یافته.

روی این بنر عین این عبارت نوشته شده بود: «هر چقدر که برجام ظهور امام زمان (عج) را به تعویق انداخت، تدبیر شگفت انگیز و حماسی اخیر امام خامنه‌ای در مواجهه با امان‌نامه امریکا شمارش معکوس ظهور را به صدا درآورده است. پایگاه بسیج ۹ شهید دستغیب».به همین منظور اعلام کردند که فقط بلیط ارزان زنجان به مشهد را از شرکت هواپیمایی آنیل پرواز خریداری کنند.

این بنر توسط فردی به نام دکتر علیمحمدی که فرمانده این پایگاه است نوشته و پس از چاپ در ابعاد بزرگ در خیابان نصب شده است. بلیط هواپیما زنجان به مشهد به شدت ارزان شده است. با پیگیری بسیار، علیمحمدی پس از بیان نقدهایی که به برجام و نتایج آن داشت، گفت: با اینکه حرفش کاملاً قابل دفاع است، از طرف دوستان، مسئولان شهر و نیز سپاه تحت فشار است، ولی همچنان از موضعش دفاع می‌کند.

همچنین وی اشاره کرد که برای خرید بلیط لحظه آخری زنجان به مشهد به آدرس اینترنتی https://anilparvaz.ir/zanjan-to-mashhad   بروند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.